Zuiderzeemuseum

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

peSHIr

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
23 jul 2018
Berichten
1.625
Waarderingsscore
601
Punten
113
Leeftijd
50
Locatie
Vleuten
Website
about.me
Mooie hollandse beelden. Bij het filmpje op mijn tablet liep de yaw nogal schokkerig. Ik weet niet of dit aan mijn verbinding lag of aan het origineel.

Verzonden met mijn SM-T580 en de Dronepilots.nl app
 
Mooie hollandse beelden. Bij het filmpje op mijn tablet liep de yaw nogal schokkerig. Ik weet niet of dit aan mijn verbinding lag of aan het origineel.

Verzonden met mijn SM-T580 en de Dronepilots.nl app
De paar lelijke cameramoves zijn onderdeel van de originele opname.

Ik was nogal druk mensen en omgeving in de gaten aan het houden (vond de locatie zelf al op het randje, en er stonden bijvoorbeeld telegraaf- of electriciteitspalen).

En zoals geschreven had ik geen zin in veel edit-werk, en werd ik aangesproken te stoppen, dus dit zijn gewoon al mijn beelden as shot samengevoegd met een simpele fade.
 
Ik heb je ervaring gelezen over het weggestuurd worden. Er staat inderdaad niet expliciet een verbod voor drones op de site van het museum, maar wel een algemene voorwaarde over het openbaar maken van foto- en filmmateriaal. En die is dan weer zo algemeen opgesteld dat deze ook voor drone-opnames kan gelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Vandaar waarschijnlijk de verschillende reacties van medewerkers van het museum.