Mavic Pro Zwart scherm

Discussie in 'Mavic' gestart door Bertje, 4 apr 2020.

  1. Bertje

    Bertje New Member

    Lid geworden:
    4 apr 2020
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

    Ik heb een vreemd probleem. Als ik Huawei telefoon aansluit heb ik beeld van van wat de drone ziet, als ik tablet aansluit niet. Als ik een foto maak dan staat ie wel in de Library. Camera/gimball werkt dus gewoon. Op YouTube gekeken. Andere kabels gebruikt, downgrade gedaan maar werkte ook niet. Graag jullie advies!

    Grt,
    Bert
     
  2. rcee

    rcee Active Member

    Lid geworden:
    27 jul 2019
    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    90
    Hoe dan ? Geen merk of type drone vermeld Geen merk of type Tablet vermeld ?
    Wel leuk om te weten dat je zelf op youtube gekeken hebt. kortom informatie waar niemand iets mee kan.

    Welkom !
     
  3. Bertje

    Bertje New Member

    Lid geworden:
    4 apr 2020
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat dat in de header stond. DJI Mavic Pro.
    Eet ff een snickers.
    Thanks.
     
  4. rcee

    rcee Active Member

    Lid geworden:
    27 jul 2019
    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    90
    Sorry man! Niet gezien. Het is namelijk niet vanzelfsprekend op dit forum dat een topic direct in het juiste forum geplaatst wordt.
    Verder hang ik hier ook enkel voor het helpen van mensen met inzicht te krijgen in hun psyche en problemen, op geheel vrijwillige basis!
     
  5. wdejager

    wdejager Administrator
    Medewerker

    Lid geworden:
    4 jul 2016
    Berichten:
    2.477
    Leuk Bevonden:
    842
    Alleen geen (camera)beeld? Krijg je in de app wel actuele gegevens over de drone te zien? Wat voor tablet?
     
  6. Bertje

    Bertje New Member

    Lid geworden:
    4 apr 2020
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, alleen geen camerabeeld. Ik krijg verder wel alle gegevens zoals ISO-waarden enzo. Geeft ook aan dat verbinding ok is. Lenovo Tab M7, Android 9. Ik gebruik een DJI kabel.
     
  7. wdejager

    wdejager Administrator
    Medewerker

    Lid geworden:
    4 jul 2016
    Berichten:
    2.477
    Leuk Bevonden:
    842
    Misschien proberen vanaf je tablet de drone terug te zetten naar de default settings - ook voor de camera? Al geprobeerd om de DJI app opnieuw te installeren?
     
  8. Bertje

    Bertje New Member

    Lid geworden:
    4 apr 2020
    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ook geprobeerd, geen resultaat. Dank voor je tips iig. Grt
     
  9. rcee

    rcee Active Member

    Lid geworden:
    27 jul 2019
    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    90
    Als je even op het DJI forum rondsnuffelt zie je deze 'klacht' regelmatig voorbij komen. 1 van de oplossingen schijnt het gebruik van een oudere versie van de go4 app te zijn. Dit lijkt mij echter een ongewenste oplossing.

    Wat mij verder nog te binnen schiet:
    -Kijk even of de DJI go app voldoende rechten heeft in de settings van je android OS
    -Ik herinner mij dat je bij sommige android versies USB Tethering in moet schakelen.


    Succes
     
  10. imker_drone

    imker_drone Member

    Lid geworden:
    24 jun 2017
    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    5
  11. imker_drone

    imker_drone Member

    Lid geworden:
    24 jun 2017
    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    5

Deel Deze Pagina